reklama

Oplatí sa dôchodkový pilier pre dr. House?

Množstvo ľudí trápi, či spravili dobre keď vstúpili do druhého dôchodkového piliera. Rátajú o koľko dostanú viac alebo menej a ten hore na nebesiach sa z toho pučí od smiechu, až mu slzy tečú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

 A naozaj, nikto netuší čo bude za 20-30-40 rokov, avšak vždy po odsledovanom diely dr. House si poviem, že dobre už bolo a teraz už príde len to horšie. Do rána sa z toho človek  vyspí, ale v spojitosti s dôchodkovými piliermi akýsi trpký pocit na jazyku zostáva.  

Rozhodol som sa preto vytvoriť svoj malý životný strategický plán na spôsob dr. House.  

1 možnosť: na 75% sa nedožijem dôchodku, lebo dôchodkový vek bude zrejme tak vysoko, že pri mojej láske ku varenému bravčovému podbradku pravdepodobne moje telo nemá šancu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo potom? Peniaze zdedí moja dcéra a snáď s nimi naloží rozumne.  

2 možnosť: na 25% sa dožijem dôchodku...za par rokov začnem chrúmať len zeleninu a denne skúsim spraviť viac ako 10 schodov do kancelárie a nejako to už len do toho dôchodku potom dokopem.

Čo potom? Zoberiem si z druhého piliera minimálny dôchodok a zvyšok si nechám vyplatiť v hotovosti. Zrejme bude so mňa následne sociálny prípad, ale nemyslím, že by som bol spoločnosti na obtiaž.  Za hotovosť si pravdepodobne kúpim super auto na ktorom sa zabijem a zvyšok peňazí zdedí moja dcéra a snáď s nimi naloží rozumne.  

Hmm...nikdy neviem prísť na to, či je dr. House  optimista alebo pesimista.

Robert Jendrisak

Robert Jendrisak

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lepsie to uz nebude... Zoznam autorových rubrík:  DivotvorbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu